Etiketter

torsdag 15 mars 2012

bloggning.....

Tjaa !
Förlåt att jag är jätte dålig på att uppdatera .
Jag har verkligen inte orkat på det senaste. Dels att vi renoverar + att de händer saker kring mej som jag måste ta i.  Jag ska verkligen  bättra mig. Ni kommer däremot inte få några inlägg under helgen eftersom jag är i Halmstad på supernajs. Alltså , jag sa till halmstad på en ungdomshelg :) Kanske blir någon mobilbloggning...
Ska försöka hålla mig uppdaterad.
Hehe , tänkte berätta för er hur min dag ser ut idag :

  • gå upp
  • duscha + fixa sej
  • träffa vera
  • hem
  • packa
  • dansa
  • hem
  • hjälpa tilll med möblerna
  • sova
Det är typ min dag , för er som inte fattar kan jag inte skriva allt jag äter eller alla toabesök :P
kul..
Är faktiskt ledig idag :D as naaaaaaaajs :D / stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar