Etiketter

torsdag 8 mars 2012

vadå trött ?

Hej !
Just nu känner jag att jag är världens tråkigaste . Nästan varje dag denna veckan har jag somnat när ja kommit hem från skolan . Känner mej helt slut efter bara en kort skoldag , typ onsdags . Då gick vi typ 8-11.50 och när jag kom hem så sov jag 1,5 timme. Usch , inte bra .
Iallafall , vet inte när de sist var jag bloggade men ändå xD
Idag har jag vilat och varit på dans och skolan såklart då :)
Imorgon ska jag och filippa vara jour så vi har inga lektioner . När man är jour hjälper man först vaktmästarna och sedan diskar man med mattanterna ^^ . Härligt , känner att vi passar in där :D
Kommer nog inte skriva så mycket under helgen för imån ska jag träna + tonår, lördag ska vi på barndop och söndag ska jag fixa sjukt mycket eftersom vi börjar renovera på måndag.
Det ska bli skönt att få de lite fint men ändå , de lär ju ta ett bra tag innan vi är klara eftersom vi ska fixa allt...
Jaja.
Just nu sitter jag o skriver med lite folk...lite lamt men ^^ / stina ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar