Etiketter

lördag 10 mars 2012

barndop

Tjaaa :)
Jag om aldelles nyss hem från Barndop . Mitt kusinbarn hade dop. Jätte fint var det . 
Efter dopet åkte vi till ett ställe där vi fick fika . I like i like ^^ 
Hehe , de e typ min dag . Senare skulle ja kanske åkt till Julia , men har ingen skjus + att man kan inte gå till henne . Hon bor i skogeeeen. Istället blir det att vara hemma med familjen o typ se melodifestivalen eller nått xD
Igår , fredag, så var jag och filippa jour. Det var faktiskt riktigt lamt . Vi satt bara ner för de mästa. 
På kvällen så var jag på en kristen konsert , eller konsert o konsert . Det började vid sju . Då mötte jag typ min kusin Karl ,Julia, Lisa, Emma, Felix, Sara, Sara, Isa, Emma H och Lisa (även många andra) .
Då klockan sju fick vi typ saltapinnar och "välkomms drink".
Vid halv 8 så började en talkshow . Shiit vad ja skratta ! Det höll på till ungefär nio. Vid nio var de en kille och en tjej com sjöng o spelade akustisk gitarr. Jätte duktiga . Sedan  var det "rast" mellan halv tio och tio . Då gick vi runt i skatehallen och gick ut lite. Vid tio var det sedan dags för Lovsång . 
Efter lovsången var det fritt + att man fick åka hem när man ville . Jag kom hem kanske 23.50 igår kväll.
Jag ´var helt slut då och gick o la med vid ungefär halv ett/ett.
Det var min fredag lördag , hoppas ni haft det lika toppen som jag ! / stina :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar