Etiketter

söndag 4 mars 2012

^.-

Hej världen ! 
Jag är tillbaka till er igen . Haft en liten paus....eller...? Har bara inte haft lust att blogga o inget att blogga om.
sist jag bloggade var....ehm....i tisdags ! Hehehe , när vi vart i skidbacken..^^
Iallafall...nu ska jag berätta vad jag gjort de senaste dagarna så kanske ni fattar varför jag inte bloggat.
Onsdag : i onsdags var jag i skolan och sedan när jag kom hem var jag jätte hängig och låg o sov hela dagen. 
Torsdag : först skolan , sen när jag kom hem gick jag ut med mollie o sedan pluggade jag . 
Fredag : först skolan , sen när jag kom hem så snackade jag skype med Vera , Albin , Viktor , Hugo och Sebbe. Vera var dock inte med länge , inte viktor heller . 
Vid ca halv fem kom vera till oss. Vi åt lite då och gick sedan hem till min granne . Hon sminkade oss o lite sånt , sedan åkte vi på maskerad. Jag kom hem ca 12 :)
Lördag : gick upp ca 11 och duschade o sånt. Vid 14.00 gick jag ut med mollie sedan åkte jag och mollies matte till Ica maxi och Charlies häst och hund . Vi handlade blandannat ett nytt blått koppel till Mollie :]
När jag kom hem la ja mej o vilade sedan åt . Sedan satt ja inne hos mollie o de en stund sedan åkte ja o pappa en runda. 
Efter det kom jag hem och såg på melodifestivalen och snackade skype :]
jaa , som ni förstår har jag inte gjort något speciellt kul faktiskt...
Idag ska jag åka o träna med min syster och imorgon är det skola igen . 
Ni får ha de jätte bra / stina :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar