Etiketter

måndag 2 april 2012

FÖRLÅT !

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT !
Jag har varit sämst på att blogga men men. Jag har verkligen inte orkat o inte haft lust.
Har gjort en del videobloggar men de har inte kommit upp -.-
Iallafall , sist jag blogga var innan jag skulle till Halmstad.  Tänkte berätta lite om det då.
Först åkte vi tåg i ett x antal timmar. När vi sedan kom till Halmstad så fick vi GÅ dit vi skulle vara.
När vi kommit dit fick vi Hamburgare att äta. Där träffade vi (jag o vera) Nellie och Maja. Folk vi inte träffat på 1 helt år. Det var riktigt kul. Lite senare kom umeåfolket! Fatta hur taggade vi va o ses. Iallafall , mycket mer gjorde vi inte under fredagen. På lördagen vaknade jag o carro halv 6. Jo men kul. Vi var helt höga då -.- HAHA ! Vi gick sedan upp o duschade o sedan åt vi frukost. När vi hade ätit klart gick vi till willys och handlade chips och efter det var de gudtjänst. Det kanske inte verkar kul, men det var helt underbart. Orkar inte skriva mycket mer om det  men vi var även på aronsfortet och hade det allmänt chill :)
Efter det har jag faktiskt inte gjort något typ. Haft det chill bara.
Jaja , i fredags fick vi påsklov :D Då efter skolan gick jag, filippa, tilda, mathias och robin in till stan. Vi åt hamburgare på bryggan och typ gick runt lite. Jag köpte en ny perfym :D
Ni fattar inte hur gulliga robin och mathias var emot oss tjejer. De köpte typ "napp godisar" till oss och sen ett pringles rör. FATTAR NI VILKEN LYCKA DET VAR ELLER !?
När jag kom hem så trodde jag att ja o min pappa skulle åka o köpa säng , men de hade visst redan gjort de så jag var jätte glad o la mej en liten stund. När jag vilat en stund gick ja o gjorde mej i ordning och sedan åkte jag till Fil. HAHAHA ! jag lärde mej åka longboard då :D
På lördagen så vilade jag lite och sedan drog jag till filippa. Där gjorde vi typ inget speciellt . Vi bestämde oss sedan för att ja skulle sova där. Vi gick o la oss ca halv 4 / 4. Var riktigt trött då.
På söndagen åkte vi till a6. Köpte en bikini topp där , men är inte nöjd med den så ska lämna tbx den :)
Idag är det måndag och jag väntar på ella och filippa. Ella för hon ska komma hit o hitta på något och filippa för hon ska lämna min bikini topp till mej som jag glömde hos henne igår.
SHIIT VILKET BABBEL INLÄGG !!!! :O
hade nästan varit smidigare med en videoblogg -.-
Iallafall , tänkte att ni skulle få se mina planer inför veckan :
måndag - va me ella
tisdag- va me ella
onsdag - lana
torsdag - vila efter lanet + hugo kommer till JKPG.
fredag - kanske träffa några.
lördag - äta påskmat hos mormor
söndag - vet inte
måndag - kanske va med en :)
Väldigt chill lov :)
Nästa vecka (alltså v 15) o veckan där efter (v 16) ska jag praoa :) Jag ska vara på ett café. Veckan efter det (v 17) ska jag åka till umeå :DDDDD ÖVERLYCKLIG TJEJ HÄR ! :D  
Tänkte bjuda på en avslutningsbild .

GAMMAL BILD !!! 
Ha de jätte bra , ska försöka bli bra på blogga :) / stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar