Etiketter

söndag 22 april 2012

hos veris och noris

Halloooo !
ska inte be om urkäkt ännu en gång, utan ni vet att jag skämms. Ska försöka blogga lite från mobilen när ja åker på fredag :D
Just nu sitter jag hemma hos vera och nora ^^Vi har precis bakat maränger :D MUMS typ...^^
Igår var jag med Mathias Robin Beata Filippa och Tilda. Vi hade jätte trevligt och mysigt :)
Imorgon börjar skolan efter 3 veckor "borta" (lov + prao).
Juste, jag ska vara ledig på fredag för ja ska dra mej uppåt i landet. Gissa vart ?! UMEÅ SÅKLART !! Till mina lovley friends :*
Kommer bli helt awesome. Då ska jag blogga från mobilen förstår ni. Jag ska ju åka tåg ganska länge (till sthlm) och sedan flyg till Umeå. ASSSÅÅÅÅ ÅH !!! :D
Är as taggad för detta nu!
Okej, kommer sakna mina fina vänner här hemma också, inte så ja menade. Ta inte illa upp.
Men....Eftersom jag uppdaterar så dåligt kan ni ju passapå att kolla mina vänners bloggar ;D
www.heltnamnlos.blogspot.com - filippas
www.lundeell.devote.se - veras
www.loppistjejen.devote.se - beatas
www.stilmagasinet.blogg.se - filippa o beatas

Ni får ha de så bra, ska dra ner (till källan) o se på Titanic ^^
Ha de toppen / stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar