Etiketter

tisdag 21 februari 2012

VÄRLDENS BÄSTA DAG !

Asså ni anar inte hur glad jag är :D
Min lärare idag på so.n :
Ni har ju prov på torsdag , men vi ska på studiebesök då o jag tror ni kan detta för det är ett ganska änkelt kapitel så vi skiter i de provet ! :)
FATTA NI HUR HAN GJORDE MIN DAG GRYM ELLER ? :) + att jag träffat underbara vera och ah , bara haft en toppen dag . Tänk om alla dagar såg ut såhär . De hade ju vart toppen.
Ska inte babbla på en massa utan ni ska få se en gullig video istället :)
Titta och njut !
ha de toppen / stina :)

2 kommentarer:

  1. sv: ja verkligen! :) åh så synd! krya på dig! :) tack tack! :)

    SvaraRadera
  2. sv: läste den förra året, ska snart börja på Elsas hemlighet som jag inte börjat läsa ännu.. ;) både bokserien och webb tvserien är iallafall jättebra! :D
    tusen tack finis! yesyes, en Nikon D5000 ;) kram på dig!

    SvaraRadera