Etiketter

söndag 26 februari 2012

kalasat !

Hej !
Idagt är det söndag och jag har varit på a6 + chillat . Tänkte inte babbla mer om dagen för den har varit riktigt lam . Ska ist berätta om går dagen :)
Det började med att jag träffade filippa klockan 14 typ . Då tog vi cyklarna och cyklade emot stan . Jag skulle bjuda henne på "födelsedags fika"...sa jag iaf .
Jaja , vi cyklade ganska länge . Såå sa jag att ja skulle hämta en sak från min syster inne på Mc donalds. Hahaha , där inne satt då Johanna Beata och Tilda och hade beställt mat  till filippa .
För er som inte fattar hade vi ett litet kalas för filippa där . Riktigt mysigt .
När vi sedan gick hem allihoppa stannade vi o kastade sten på isen xD.
Det var faktiskt riktigt kul.
När vi hade tagit adjö av Tilda och Johanna så åkte jag Beata och Filippa hem till filippa .
Där hade vi en riktigt myskväll . Vi gjorde egen ben & jerry glass. Den blev ju sådär , men som tur är hade vi chees crunches (stavas?!?) + pringles XXL . :)
Alltså en riktigt tóppen dag .
Om ni vill veta vad filippa fick , så fick hon en sjömans klänning av mej och beata och en kimono av Tilda och Johanna .
här är när jag och filippa kommit till mc donalds då . 
beata johanna och jag :) (tar i ordning , från vänster till höger vilka alla är)

Här är Tilda och födelsedagsbarnet filippa :)

Johanna och jag påvägen hem, :)

Jag óch filippa påvägen hem :)

Tilda och jag kastar sten xD 

Alltså , en riktigt toppen dag . Hoppas ni haft lika bra som jag . / stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar