Etiketter

fredag 3 februari 2012

Hos vera !

Tjaaaaaaaa :D
Idag har jag varit i skolan . Den började kl 08.00 med Fysik . Efter det hängde svenskan på sedan bild och äntligen lunch . Ingen höjdar lunch men jaja . Sist men inte minst - matteprov ! Hoppas det gick bra iallafall ^^Efter skolan väntade jag på filippa sedn traksade vi till bussen och åkte hem . Tog även farväl till henne . Hon åker imorgon bitti . Jag skyndade sedan hem och gick ut med Mollie och Sally . Satt även en stund hos lollo . Tiden bara rann iväg så vid 16 mötte jag vera . Vi handlade godis och typ ah , gjorde massa , jag iallafall :)
Vid 18.00 drog vi till Skillingaryd och hade allmänt kul :)
Nu är klockan 00.40 och vi är hos vera .
Somsagt , dagen har varit toppen . / stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar