Etiketter

måndag 20 februari 2012

Email !

Tjabbatjenahallå !
Förlåt att jag är en hel del osocial ^^ men jag har ju prov (plugga) och annat för mej dagarna än att sitta här o skriva på en sida som jag inte äns vet vilka som läser .
Yeye , en sak , jag har kommit på att jag älskar få gulliga mail.  När filippa va i Usa fick jag juu av henne , annars får jag BARA av typ facebook och gratisbio sak o ah , bara skit lixom .Lika så Brev . Det är ju bland det mysigaste man kan fååå :)
Någon mer som känner som mej ??
Iaf , just nu är klockan 19:15 och jag sitter här o snackar skype med Eddeboii ^^ (edvin) .
kul...:D
Nu ska jag vara social med edvin en stund till , men vi hörs o syns . Har tänkt att lägga ut en video blogg någon dag snart , men de får vi se hur de blir med det .
Ha de toppen / stina ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar