Etiketter

lördag 11 februari 2012

trevlig lördagskväll

Tjobreeeeh folket .
Hoppas ni har toppen för det har jag eller....
Var nyss och hämtade min storasyster hos hennes kompis . Fett mysigt att åka bil .
Just nu sitter jag här , kl är 23.46 , lyssnar på skjut mej i huvudet och smsar med Viktor :)
Riktigt myys...eller...'
haha . Lamt inlägg men ändå , bättren ingenting .
Juste , en till sak jag gör . Jag saknar min lilla ängel som är i usa , Filippa . Hon kommer hem om en vecka.
Hon har även varit borta en vecka . Fett vad tomt det är utan henne "/
jaa , så kan det vara .
Som sagt , jag har sportlov nu och det ska bli riktigt skönt . Behöver vila nu känner jag . Haft ont i huvudet sen i söndags och nu är det lördag , alltså snart en vecka .
Jobbigt för er som inte fattar de ^^
haha , här får ni en bild på filippa .
haha , hoppas hon har de toppen i värmen . 
ha de bra / stina :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar