Etiketter

tisdag 31 januari 2012

ingenting

tjabba !
idag har jag seriöst inte gjort någonting...fast det har jag ju , men TYP inget kul...

  • skola 
  • hem
  • plugga
  • tv
  • ut med hunden
  • duscha
  • här
Nu kanske ni tror "äter hon aldrig eller?" bara för jag inte skriver det . Jo , jag äter massvis och skulle jag skriva med varje gång jag åt skulle listan blivit fett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG ! ;)
Hoppas verkligen ni haft en roligare dag än jag ^^
Iallafall , skoldagen såg ut såhär :

  • sovmorgon till 9.00 (so inställt)
  • fysik
  • matte
  • lunch
  • hååååål (musik inställd)¨
  • spanska
Faktiskt helt ok dag....kunde varit bättre menmen :)
Imorgon ska jag ha Mollie efter skolan heheh. kul..
Ni får ha de så bra / stina :)

3 kommentarer:

  1. Sv: Nemen tack så mkt! Din blogg är ju också super fin :D Allt är bra med mig sj? :D kram

    SvaraRadera
  2. sv, åh tack så mycket! :)
    jag mår bara bra :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack sötis! Haha ja, hon är riktigt snygg. Allt bra med mig, självdå? Kram

    SvaraRadera