Etiketter

lördag 28 januari 2012

17.47

tjabba tjena !
Måste jalla med detta inlägg , ska va hos L kl 18.00 ^^ hehe
om nyss hem från a6 . Var där med syster , mor och far . Köpte bara underkläder , björn borg :)
Dagen idag har varit redigt chill , riktigt skönt faktiskt .
Senare ikväll blir det nog china mat och snacka skype o mysa med familjen...eller mej själv :)
Så kan livet va .
Riktigt skönt att bara vara för sej själv .
Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra , får se .
Hoppas ni haft det toppen !
HAHA , fett snygg asså .
ska leva livet o dra mej från burken nu . 
Eller , snart...
kl är ju bara tio i . det  tar 10 sekunder att gå dit så ;) 
ja,...inte för jag har något mer att säga.
Jo , juste , igårkväll. Jag drog mej till fil. Det var tårttävling och jag vann...inte ;)
Spelade även pingis , men vid tio kom mamma och hämtade mej . Hon var ändå ute med bilen så de fick bli hem då . Det var faktiskt bra . När jag kom hem åt jag sedan snackade jag med Hugo och  Viktor och 2 av deras kompisar . Hehe , alla dissa mej utan hugo så vi snacka ganska länge sen . 
Riktigt härlig att prata ut :)
Men ni får ha det bättren bäst ! / stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar