Etiketter

måndag 30 januari 2012

19.38

Men tjaaaa :D
Idag är det måndag så gissa vad jag har gjort ? Jo , vart i skolan :)
Dagen har sätt ut såhär än så länge :

  • springa till skolan för att inte komma för sent
  • spanska
  • fysik 
  • matte
  • lunch
  • engelska
  • idrott
  • hem
  • ut med Filippa mollie och gus :)
  • hem
  • plugga
  • tv
  • duscha 
  • DATOR :)
Eränn chill dag ? :)
Jag är även världens lyckligaste just nu :D
Min spotify har laggat bajs...och man har typ inte kunnat lyssna på låtarna , det har inte kommit något ljud , men jag har fixat det nu :D Fett stolt att ja klarade det ^^
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra . Något hittar jag la alltid på . Typ...plugga eller något annat lamt :-)
Hahaha ,hittade lite gammla bilder jag tycker ni ska få se :
tagen i januari 2011

också tagen i januari 2011

tagen i december 2010 (FETT LÄNGE SEN ASSÅ :O)

Också tagen december 2010 .
Seriöst , shiit vad man förändras , titta bara på bilden längst upp o den längst ner.  Där emellen är det bara 1 månad typ ...
Fett läskigt.
Jaja , ni får ha det så bra så ska jag prata med min lilla "sunshine" (filippa^^) som åker på fredag .
Kommer sakna henne något enormt ! Men hoppas ändå att hon får världens bästa resa :) ♥
/ stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar